Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11294
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГринько Т. М.-
dc.contributor.authorHrynko T. M.-
dc.date.accessioned2016-04-14T06:38:25Z-
dc.date.available2016-04-14T06:38:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГринько Т. М. Формування і реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Т. М. Гринько. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11294-
dc.description.abstractВ дипломній магістерській роботі досліджено стратегію ціноутворення на підприємстві, її принципові елементи, етапи і принципи формування. Розглянуто та обчислено на реальному прикладі процес імплементації обраної цінової стратегії для конкретного зовнішнього ринку. Метод тендерного ціноутворення доповнено фактором динаміки валютних курсівen_US
dc.description.abstractВ дипломной магистрской работе исследована стратегия ценообразования на предприятии, её принципиальные элементы, этапы и принципы формирования. Изучен процесс имплементации выбранной ценовой стратегии на конкретном внешнем рынке и проведен расчёт на реальном примере. Метод тендерного ценообразования дополнен фактором динамики валютных курсовen_US
dc.description.abstractThis study examines the price, its elements, its pricing forming methodology, pricing principles and methods of its implementation on the real market. The process of chosen strategy implementation on a certain foreign market is studied and there has been made calculations for the real example. To the method of tender pricing is added an exchange rates dynamics factoren_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectцінова стратегіяen_US
dc.subjectметод запечатаного конвертуen_US
dc.subjectконкурентні методи ціноутворенняen_US
dc.subjectценообразованиеen_US
dc.subjectценовая стратегияen_US
dc.subjectметод запечатанного конвертаen_US
dc.subjectтендерное ценообразованиеen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectclosed envelope methoden_US
dc.subjectindustrial goods marketen_US
dc.subjecttender pricingen_US
dc.titleФормування і реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование и реализация ценовой стратегии предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeThe company price strategy formation and implementation on the foreign marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарий Грьнько.pdf153,6 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.