Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11373
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПіддубний І. О.-
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorДоброскок Ю. Б.-
dc.date.accessioned2016-04-15T10:44:45Z-
dc.date.available2016-04-15T10:44:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПіддубний І. О. Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах / І. О. Піддубний, Т. В. Шталь, Ю. Б. Доброскок // Торговельне підприємництво: механізми розвитку і фінансової підтримки : монографія / за наук. ред. С. В. Князя. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – Розд. 1.5.3 – С. 242 – 249en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373-
dc.description.abstractВ розділі монографії досліджуються моделі та механізми виходу на ринок. Розглянуто архітектуру маркетингових стратегій на різних рівнях. Проаналізовано показники які використовується для оцінки взаємин між учасниками каналів збуту продукції.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВид-во Львівської політехнікиen_US
dc.subjectмаркетингові каналиen_US
dc.subjectтоварні стратегіїen_US
dc.subjectкомунікаційні стратегіїen_US
dc.subjectцінові стратегіїen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.titleАналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf600,58 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.