Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1144
Название: Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності
Авторы: Сердечна Л. В.
Ключевые слова: державне регулювання
рекламна діяльність
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Сердечна Л. В. Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 97 - 98
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано сучасний стан термінологічного апарату державного регулювання реклами. Визначено напрями його удосконалення з комплексним урахуванням впливу рекламної діяльності на соціально-економічні процеси
The author analyzes current state of Ukrainian government policy on advertising, the preconditions of its improvement, together with the influence of advertising on social and economic processes, which are unfolding in Ukraine, and the problems of adequate state regulation of advertising
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144
Располагается в коллекциях:№8



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.