Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГахова В. С.-
dc.date.accessioned2012-11-27T11:39:02Z-
dc.date.available2012-11-27T11:39:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГахова В. С. Формирование эффективного бизнеса (на примере EVENT-АГЕНТСТВА) / В. С. Гахова // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 151-154en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168-
dc.description.abstractРассмотрены аспекты формирования имиджа предприятия на примере event-агентства Happiness. Разработаны принципы, положение о цели создания компании, корпоративная философия, которыми нужно руководствоваться для создания и сохранения положитель¬ного имиджа.en_US
dc.description.abstractThe image formation aspects are considered on the example of Happines event-agency. The principles and regulations of the company's inception goal, corporate philosophy, by which we should be guided to create and maintain a positive image have been worked out.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectкорпоративный имиджen_US
dc.subjectМастер-планen_US
dc.subjectрепутация корпорацииen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпринципыen_US
dc.subjectстандартыen_US
dc.titleФОРМИРОВАНИЕ ЭФФЕКТИВНОГО БИЗНЕСА (НА ПРИМЕРЕ EVENT-АГЕНТСТВА)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.336.6:005.73en_US
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.