Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:04:48Z-
dc.date.available2016-06-08T07:04:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google Forms / Ю. В. Бєлікова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: збірник наукових статей ІV Міжнародної науково-практичної Internet -конференції (м. Харків, 24 -25 березня 2016р.) /ред.кол.: В. В. Малий, М. М.Слободянюк, А. Б.Ольховська та ін.–Х.: НФаУ, 2016. – С. 67 - 74.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12331-
dc.description.abstractCтаття описує технологію створення онлайн анкет для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google Forms. Розглянуто типи шкал, що використовуються у маркетингових дослідженнях та їх аналоги у Google Forms. Зазначено функції, що доступні при створенні онлайн анкети у Google Forms та можливості обробки зібраних даних. Особлива увага приділяється подоланню перешкод, що характерні для інтернет опитувань.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectон-лайн опитуванняen_US
dc.subjectсервіс google formsen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.titleТехнологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google Formsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GooglefORMS.pdf2,85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.