Статті (МБ) : [545] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 241 по 260 из 545
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Аналіз сучасних підходів до мотивації персоналуМельник А. О.; Melnyk A. O.
2019Modern problems of the branding: basic concepts, essenceMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019Application of the aprilane return method for administration of adninistrative decisions under assessment of risksMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019Instrinsic and extrensic motivation: factors and engagementMazorenko O. V.; Boateng E. K.; Мазоренко О. В.; Боатенг Е. К.; Мазоренко А. В.
2019Event projects financing toolsMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2019Ways of exporting goods in the worldMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2019Cross-cultural interaction: ukrainian, swedish and mongolian multicultural companiesBlyznyuk T. P.; Lepeyko T. I.; Gavaa B.; Близнюк Т. П.
2019Організаційна культура сучасної організації: ціннісний підхідЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2019Особливості адаптивного управління підприємством у нестабільному середовищіКанова О. А.; Кривобок К. В.; Кривобок Е. В.; Канова А. А.; Krivobok K. V.; Kanova O. A.
2019Сучасні аспекти управління адаптаційними процесами на підприємствіКривобок К. В.; Кривобок Е. В.; Krivobok K. V.
2018The substantiation of the necessary to observe the social justice in the course of reforming the territorial structure of UkraineKrasnonosova O. M.; Mykhailenko D. G.; Красноносова О. М.; Михайленко Д. Г.; Красноносова Е. Н.
2019The essence of creative economyKotlyk A. V.; Dmitriiev K.; Котлик А. В.; Дмитрієв К.; Дмитриев К.
2018Methodical approach to analysis of volatility, uncertainty, complexity and ambiguity of the external environmentKotlyk A. V.; Jamal Y.; Котлик А. В.; Джамаль Я.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Огляд сучасних підходів до оцінки якості цільових програм в УкраїніКанова О. А.; Канова А. А.; Kanova O. A.
2019Період трансформаційних процесів в економіці для промислового підприємстваГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2019Дослідження показників оцінювання інформаційних процесів управління промисловим підприємствомГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 241 по 260 из 545