Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14278
Название: Three “D” of creative management: definition, development and distribution
Авторы: Sotnikova Yu. V.
Ключевые слова: creativity
creative management
creative type manager
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Sotnikova Yu. Three “D” of creative management: definition, development and distribution // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. - Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016.- 282-286 р.
Краткий осмотр (реферат): Approaches to the definition creativity, creative management have been considered. The role and development of creative management in modern economy have been defined. The main features of nowadays creative management have been presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14278
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Сотнікова.pdf165,79 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.