Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Людський розвиток : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» першого (бакалаврського) рівняАгавердієва Х. Ф.
2020Людський розвиток. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняАгавердієва Х. Ф.; Іванісов О. В.
2016Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Людський розвиток" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняМаркова Н. С.
2021Людський розвиток : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 051 «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівняАгавердієва Х. Ф.
2019Економіка праці: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняМішина С. В.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Людський розвиток" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчанняМаркова Н. С.
2022Економіка праці та соціально-трудові відносини. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 232 "Соціальне забезпечення" першого (бакалаврського) рівняМішина С. В.; Мішин О. Ю.
2021Людський розвиток : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення» освітньої програми «Управління соціальною сферою» першого (бакалаврського) рівняДем’яненко А. А.
2023Трудова економіка : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Економіка" третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Іванісов О. В.
2023Людський розвиток: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лебединська О. С.; Лаптєв В. І.