DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет менеджменту та маркетингу >
Кафедра менеджменту >
Наукові роботи студентів >
Дипломні магістерські роботи - 2017 р. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15914

Title: Формування персоналу підприємства на основі концепції маркетингу
Other Titles: Формирование персонала предприятия на основе концепции маркетинга
Formation of personnel based on the concept of marketing
Authors: Лебідь Я. С.
Лебедь Я. С.
Lebed Y.
Keywords: маркетинг персоналу
процес формування
фактори впливу
організаційно-методичний підхід
маркетинг персонала
процесс формирования
факторы влияния
организационно-методический подход
marketing personnel
the formation
influence
organizational and methodical approach
Issue Date: 2017
Citation: Лебідь Я. С. Формування персоналу підприємства на основі концепції маркетингу : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра : спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" / Я. С. Лебідь, - Х.: ХНЕУ , 2017
Abstract: У першому розділі проаналізовано думки фахівців, вчених-економістів щодо поняття маркетингу персоналу та його принципів , розглянуто структуру й концепції його формування, сформовано фактори зовнішнього та внутрішнього впливу. У другому розділі проведено комплексний аналіз виробничо-господарської діяльності ПФ «Бригантина та виявлено недоліки поточного формування персоналу на підприємстві. Дослідження сутнісної характеристики роботи відділу кадрів на ПФ «Бригантина надало можливість сформувати комплекс заходів щодо удосконалення процесу формування персоналу
В первом разделе проанализированы мнения специалистов, ученых-экономистов относительно понятия маркетинга персонала и его принципов, рассмотрена структура и концепции его формирования, сформирован факторы внешней и внутренней воздействия. Во второй главе проведен комплексный анализ производственно-хозяйственной деятельности ПФ «Бригантина и выявлены недостатки текущего формирования персонала на предприятии. Исследования сущностной характеристики работы отдела кадров на ПФ «Бригантина позволило сформировать комплекс мер по совершенствованию процесса формирования персонала
The first section analyzes the opinions of experts, scientists and economists on the concept of marketing personnel and its principles considered the structure and concept of its formation, formed by factors external and internal exposure. In the second section, a comprehensive analysis of industrial and economic activity PF "Brigantine and defective formation of the current staff at the facility. Research essential characteristics of the personnel department at PF "Brigantine provided an opportunity to form a set of measures to improve the process of formation personnel
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15914
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2017 р.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Лебідь Я.С..pdf100.83 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback