DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет консалтингу і міжнародного бізнесу >
Кафедра міжнародного бізнесу та економічного аналізу >
Статті (ЕА) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974

Title: Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Other Titles: Инновационный маркетинг в контексте управления конкурентоспособностью предприятия на внешних рынках
Marketing innovation in the management of competitiveness on the world markets
Authors: Пархоменко Н. О.
Пархоменко Н. А.
Parkhomenko N.
Keywords: маркетингова інновація
динамічний розвиток
зовнішні ринки збуту
конкурентоспроможність підприємства
маркетинговая инновация
динамичное развитие
внешние рынки сбыта
конкурентоспособность предприятия
marketing innovation
dynamic development
external markets and competitiveness
Issue Date: 2017
Publisher: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана
Citation: Пархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.
Abstract: Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках
Определена целесообразность внедрения маркетинговых инноваций, что является двигателем развития предприятия. Рассмотрены возможности внедрения инновационных направлений маркетинга в деятельность предприятий для динамичного развития, повышения объемов экспорта, удовлетворение клиентов на внешних рынках
The feasibility of implementing of marketing innovation, which is the engine of the company is determined. The possibilities of introduction of innovative marketing in business activity for the dynamic development, increasing export volumes, customer satisfaction in foreign markets are considered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974
Appears in Collections:Статті (ЕА)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Пархоменко_тези 2.pdf183.5 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback