DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет консалтингу і міжнародного бізнесу >
Кафедра міжнародного бізнесу та економічного аналізу >
Статті (ЕА) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974

Назва: Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Інші назви: Инновационный маркетинг в контексте управления конкурентоспособностью предприятия на внешних рынках
Marketing innovation in the management of competitiveness on the world markets
Автори: Пархоменко Н. О.
Пархоменко Н. А.
Parkhomenko N.
Ключові слова: маркетингова інновація
динамічний розвиток
зовнішні ринки збуту
конкурентоспроможність підприємства
маркетинговая инновация
динамичное развитие
внешние рынки сбыта
конкурентоспособность предприятия
marketing innovation
dynamic development
external markets and competitiveness
Дата публікації: 2017
Видавець: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана
Бібліографічний опис: Пархоменко Н.О. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках [Текст] / Н.О. Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: тези доповідей ІІ всеукр. наук-практ. Конф., 29-30 березн. 2017 р. - К: вид-во КНЕУ ім. В. Гетьмана. — 2017. – С. 55-56.
Короткий огляд (реферат): Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках
Определена целесообразность внедрения маркетинговых инноваций, что является двигателем развития предприятия. Рассмотрены возможности внедрения инновационных направлений маркетинга в деятельность предприятий для динамичного развития, повышения объемов экспорта, удовлетворение клиентов на внешних рынках
The feasibility of implementing of marketing innovation, which is the engine of the company is determined. The possibilities of introduction of innovative marketing in business activity for the dynamic development, increasing export volumes, customer satisfaction in foreign markets are considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15974
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕА)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Пархоменко_тези 2.pdf183,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок