DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет менеджменту та маркетингу >
Кафедра економіки та маркетингу >
Статті (ЕМ) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16120

Title: Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємства
Other Titles: Использование социальных сетей для усовершенствования системы внутреннего маркетинга предприятия
Use of social media for improvement of enterprise’s internal marketing
Authors: Алдохіна Н. І.
Комаріст О. І.
Алдохина Н. И.
Комарист Е. И.
Aldokhina N. I.
Komarist O. I.
Keywords: внутрішній маркетинг
внутрішні комунікації
соціальні мережі
персонал
управління персоналом
внутренний маркетинг
внутренние коммуникации
социальные сети
персонал
управление персоналом
internal marketing
internal communications
social media
staff
personnel management
Issue Date: 2017
Citation: Алдохіна Н. І. Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємства / Н. І. Алдохіна, О. І. Комаріст // Науковий вісник ужгородського університету. Серія «Економіка». – 2017. – № 1(49), т. 1. – С. 110-118.
Abstract: Проаналізовано підходи до визначення внутрішнього маркетингу починаючи з періоду його зародження, визначені недоліки формулювань змісту цього поняття. Запропоноване уточнене визначення суті внутрішнього маркетингу. Обґрунтовано важливу роль внутрішніх комунікацій для підвищення ефективності внутрішнього маркетингу та діяльності підприємства. Серед інструментів внутрішніх комунікацій, переваги яких на багатьох підприємствах не використовуються повною мірою, виявлено такий засіб, як соціальні мережі. На основі аналізу досвіду використання соціальних мереж у внутрішніх комунікаціях підприємств виявлені їх переваги та загрози
Проанализированы подходы к определению внутреннего маркетинга начиная с периода его зарождения, определены недостатки формулировок содержания этого понятия. Предложено уточненное определение сути внутреннего маркетинга. Обоснована важность роли внутренних коммуникаций для повышения эффективности внутреннего маркетинга и деятельности предприятия. Среди инструментов внутренних коммуникаций, преимущества которых на многих предприятиях не используются в полной мере, выявлено такое средство, как социальные сети. На основе анализа опыта использования социальных сетей во внутренних коммуникациях предприятий выявлены их преимущества и угрозы. Обобщены практические рекомендации по созданию и поддержке социальных сетей на предприятиях, благодаря которым можно получить длительный эффект.
Approaches to the internal marketing definition from the period of its origin are analyzed, flaws of this concept essence definitions are identified. The improved definition of essence of internal marketing is proposed. The importance of internal communication in improving of the internal marketing and enterprise operation efficiency is substantiated. Among the internal communication tools, whose benefits are not used to the full by many enterprises, a tool such as social media found. On the basis of companies’ experience with social media in internal communications, their benefits and risks are identified. Practical recommendations on creation and support of social media at the enterprises are summarized, which enable
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16120
Appears in Collections:Статті (ЕМ)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aldokhina 2017.pdf17.46 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback