Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16206
Назва: Аналіз впливу клієнтського капіталу банку на формування його доходів
Автори: Просін О. В.
Теми: споживчий капітал
клієнтський капітал
маркетинг відносин у банку
клієнти банку
банківський маркетинг
капітал відносин
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Просін О. В. Аналіз впливу клієнтського капіталу банку на формування його доходів / О. В. Просін // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця – Х., 2016. – № 9.
Короткий огляд (реферат): Визначено вплив клієнтського капіталу банку на формування його доходів. Проаналізовано залежність величини доходів банку від кількості його клієнтів. Обґрунтовано доцільність вдосконалення маркетингу відносин у банківських установах як засобу, який сприятиме їх економічному розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Просін О. В. Стаття.pdf125,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.