DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет економіки і права >
Кафедра управління соціальними комунікаціями >
Статті (УСК) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16458

Title: Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Other Titles: Реклама как форма социальной коммуникации (теоретические подходы)
Advertising as a form of social communication (theoretical approaches)
Authors: Сорокіна Г. В.
Сорокина А. В.
Sorokina G. V.
Keywords: реклама
соціальна комунікація
рекламна комунікація
комунікативна дія
реклама
социальная коммуникация
рекламная коммуникация
коммуникативное действие
advertising
social communication
advertising communication
communicative action
Issue Date: 2017
Citation: Сорокіна Г. В. Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи) / Г. В. Сорокіна // Zbiór artykułów naukowych. Z 40 Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Nowoczesne badania podstawowe i stosowane." (29.04.2017 - 30.04.2017) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017. - str. 69 — 75
Abstract: Cтаття присвячена аналізу реклами як форми соціальної комунікації з позиції різних соціально-філософських теорій. Теоретичні конструкти реклами представлені в рамках комунікаційних теорій, серед яких виділяються біхевіоризм (де реклама розглядається як система безпосередніх речових сигналів, маніпуляція якими призводить до формування певної поведінки людини), символічний інтеракціонізм (з позиції якого реклама — це особливий вид комунікативних форм, що генерують соціальний розвиток), раціоналістичний та ірраціоналістичний підходи, а також семіосоціопсихологічна парадигма, що розроблена російським соціологом Т. М. Дрідзе
Статья посвящена анализу рекламы как формы социальной коммуникации с позиции различных социально-философских теорий. Теоретические конструкты рекламы представлены в рамках коммуникационных теорий, среди которых выделяются бихевиоризм (где реклама рассматривается как система непосредственных речевых сигналов, манипуляция которыми приводит к формированию определенного поведения человека), символический интеракционизм (с позиции которого реклама - это особый вид коммуникативных форм, которые генерируют социальный развитие), рационалистический и иррационалистичнои подходы, а также семиосоциопсихологическая парадигма, разработанная российским социологом Т. М. Дридзе
The article is devoted to the analysis of advertising as a form of social communication from the position of various social and philosophical theories. Theoretical constructs of advertising are presented in the framework of communication theories, among which are identified behaviorism (where advertising is viewed as a system of direct speech signals, the manipulation of which leads to the formation of a certain behavior of a person), symbolic interactionism (from the perspective of which advertising is a special kind of communicative forms that generate social Development), rationalistic and irrationalistic approaches, as well as a semiosociopsychological paradigm developed by Russian sociologists Т. М. Dridze
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16458
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Сорокіна Г. В._стаття.pdf253.63 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback