Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16498
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко І. В.-
dc.contributor.authorШевченко И. В.-
dc.contributor.authorShevchenko I. V.-
dc.date.accessioned2017-06-08T07:20:34Z-
dc.date.available2017-06-08T07:20:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШевченко І. В. Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві / І. В. Шевченко // Міжнародної науково-практичної конференції: “Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики”, 17-18 листопада 2016 року. – С. 387-390.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16498-
dc.description.abstractРебрендинг може бути ефективним інструментом підтримки розвитку компанії в будь-якій галузі бізнесу та з будь-яким масштабом ділових операцій .В результаті ретельних досліджень і правильно виявлених причин для ребрендингу, ця стратегія допоможе підняти ріні продаж товару, знайти нових споживачів або підсилити лояльність вже існуючих.en_US
dc.description.abstractУстановлено, что ребрендинг может быть эффективным инструментом поддержки развития компании в любой области бизнеса и с любым масштабом деловых операций .В результате тщательных исследований и правильно выявленных причин для ребрендинга, эта стратегия поможет поднять гальки продажу товара, найти новых потребителей или усилить лояльность уже существующих.en_US
dc.description.abstractIt has been established that rebranding can be an effective tool for supporting the development of the company in any business area and with any scale of business operations. As a result of thorough research and correctly identified reasons for rebranding, this strategy will help to raise pebbles to sell goods, find new consumers or strengthen the loyalty of those already existing.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectребрендингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectмаркетинговий аудитen_US
dc.subjectрестайлінгen_US
dc.subjectмаркетинговый аудитen_US
dc.subjectрестайлингen_US
dc.subjectrebrandingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketing auditen_US
dc.subjectrestylingen_US
dc.titleРебрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємствіen_US
dc.title.alternativeРебрендинг как элемент маркетинговой стратегии на предприятииen_US
dc.title.alternativeRebranding as an element of marketing strategy in the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевченко І.В. тези..pdf95,24 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.