Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16709
Название: | Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності |
Авторы: | Пилаєва Т. В. |
Ключевые слова: | дистанційна освіта дистанційне навчання модель навчання вищий навчальний заклад |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Пилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності / Т. В.Пилаєва // Вісник Луганського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. 2017, №1 (306) Ч.2 − С.158-167 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються та аналізуються найбільш відомі класифікації моделей дистанційного навчання. Встановлено, що різноманітність класифікацій пояснюється відмінністю вихідних критеріїв, які положено в основу таких класифікацій. Зроблено висновок, що особливістю сучасних моделей дистанційного навчання є кооперація університетів та утворення об’єднань університетів, які застосовують технології дистанційного навчання |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16709 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилаєва.pdf | 251,09 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.