Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16805
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorUrazova S. V.-
dc.date.accessioned2017-06-20T09:54:16Z-
dc.date.available2017-06-20T09:54:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationUrazova S. V. Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level / S.V. Urazova // Pedagogika. Nowoczesne Badania Podstawowe I Stosowane, 29.04.2017 - 30.04.2017, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», - 2017 – с. 53-57en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16805-
dc.description.abstractThe notion of information literacy was studied and compared with the notion of information culture. Basic skills characteristic of the information literate person were distinguished. The role of information communication technologies (ICT) introduction as a means of obtaining and processing information necessary to form the information society was defined. The factors that can enhance students’ information literacy as well as facilitate its further diagnostics were determined and analyzed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectinformation literacyen_US
dc.subjectinformation communication technologiesen_US
dc.subjectinformation cultureen_US
dc.subjectdata miningen_US
dc.subjectinformation processingen_US
dc.titleApproaches to Defining Students’ Information Literacy Levelen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Уразова_Information Literacy.pdf317,55 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.