Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17025
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаракушин А. І.-
dc.contributor.authorПіддубний О. Г.-
dc.contributor.authorЧередніченко А. В.-
dc.contributor.authorМаракушин А. И.-
dc.contributor.authorПоддубний А. Г.-
dc.contributor.authorЧередниченко А. В.-
dc.contributor.authorMarakushin A. I.-
dc.contributor.authorPiddubny O. G.-
dc.contributor.authorCherednichenko A. V.-
dc.date.accessioned2017-07-04T08:47:17Z-
dc.date.available2017-07-04T08:47:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаракушин А. І. Актуальні аспекти використання e-learning в сфері фізичної культури / А. І. Маракушин, О. Г. Піддубний, А. В. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук. - теорет. журн.] – Х. : ХДАФК, 2017. – № 3 (59). – С. 78-83.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17025-
dc.description.abstractМета: актуалізувати впровадження електронного навчання для вмотивування студентської молоді до рухової активності. Матеріал і методи: обраний метод узагальнення та аналізу, що використовувався при вивченні підходів, визначень та результатів дослідження у різних авторів за темою дослідження. Результати: узагальнено та проаналізовано: підходи з формування мотивації у студентів до рухової активності; визначення електронного навчання; результати впровадження електронного навчання в навчальний процес студентів у різних авторів. Висновки: доведено, що підходи різних авторів щодо вмотивування студентської молоді до рухової активності не включають використання сучасних засобів електронного навчання; встановлено, що електронне навчання може стати відмінним доповненням очної форми освіти; актуалізовано напрями подальшого наукового пошуку .en_US
dc.description.abstractЦель: актуализировать внедрение электронного обучения для мотивирования студенческой молодежи к двигательной активности. Материал и методы: выбран метод обобщения и анализа, который использовался при изучении подходов, определений и результатов исследования у разных авторов по теме исследования. Результаты: обобщены и проанализированы: подходы по формированию мотивации у студентов к двигательной активности; определение электронного обучения; результаты внедрения электронного обучения в учебный процесс студентов у разных авторов. Выводы: доказано, что подходы различных авторов по мотивированию студенческой молодежи к двигательной активности не включают использование современных средств электронного обучения; установлено, что электронное обучение может стать отличным дополнением очной формы образования; актуализированы направления дальнейшего научного поиска.en_US
dc.description.abstractThe aim: Actualize the introduction of e-learning to motivate students to motor activity.The objects and the methods: The method of generalization and analysis, which was used to study the approaches, definitions and results of the study among different authors on the research topic, was chosen. The results: it is generalized and analyzed: approaches to the formation of motivation in students for motor activity; definition of e-learning; The results of the introduction of e-learning in the educational process of students from different authors. The conclusions : it is proved that the approaches of different authors on motivating students to motor activity do not include the use of modern e-learning tools; it is established that e-learning can be an excellent complement to the full-time form of education; directions for further scientific research are updated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectелектронне навчанняen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectфизическое воспитаниеen_US
dc.subjectмотивацияen_US
dc.subjectэлектронное обучениеen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectучебный процессen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.titleАктуальні аспекти використання e-learning в сфері фізичної культуриen_US
dc.title.alternativeАктуальные аспекты использования e-learning в сфере физической культурыen_US
dc.title.alternativeTopical aspects of e-learning in the field of physical cultureen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
104528-221731-1-PB.pdf216,69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.