Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17544
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧеремська О. С.-
dc.contributor.authorЧеремская О. С.-
dc.contributor.authorCheremska O. S.-
dc.date.accessioned2017-08-29T13:54:57Z-
dc.date.available2017-08-29T13:54:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧеремська О. С. Застосування функціонально-комунікативного підходу до навчання української мови як іноземної в новому підручнику для польських студентів-україністів / О. С. Черемська // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). ― К. : КНЕУ, 2017. – С. 194 – 199.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17544-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на лінгводидактичних проектах кафедри україністики Познанського університету імені Адама Міцкевича; розглянуто структуру та способи презентації матеріалу в новому підручнику української мови для польських студентів-україністів; проаналізовано сутність функціонально-комунікативного підходу як основного принципу мовного навчання іноземних студентів та особливості його реалізації в рецензованому підручнику.en_US
dc.description.abstractВ статье акцентируется внимание на лингводидактичных проектах кафедры украинистыки Познанского университета имени Адама Мицкевича; рассматривается структура и способы презентации материала в новом учебнике украинского языка для польских студентов-украинистов; \анализируется сущность функционально-коммуникативного подхода как основного принципа языкового обучения иностранных студентов и особенности его реализации в рецензируемом учебнике.en_US
dc.description.abstractThe article focuses on linguodidactic projects of department of Adam Mickiewicz University in Poznań; The structure and methods of presentation of the material in the new Ukrainian language textbook for students of Polish-Ukrainian Studies has been considered; The essence of functional-communicative approach as a basic principle of language teaching foreign students and especially its implementation in peer-reviewed textbook has been analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectлінгводидактичні праціen_US
dc.subjectфункціонально-комунікативний підхідen_US
dc.subjectмовленнєваen_US
dc.subjectкомунікативнаen_US
dc.subjectкультурологічна компетенціїen_US
dc.subjectтеми комунікаціїen_US
dc.subjectформи активізації мовленнєвої та комунікативної діяльностіen_US
dc.subjectлингводидактические работыen_US
dc.subjectфункционально-коммуникативный подходen_US
dc.subjectречеваяen_US
dc.subjectкоммуникативнаяen_US
dc.subjectкультурологическая компетенцииen_US
dc.subjectтемы коммуникацииen_US
dc.subjectформы активизации речевой и коммуникативной деятельностиen_US
dc.subjectlinguodidactic worken_US
dc.subjectfunctional and communicative approachen_US
dc.subjectspeechen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcultural competenceen_US
dc.subjectthemes of communicationen_US
dc.subjectforms of speech activation and communication activitiesen_US
dc.titleЗастосування функціонально-комунікативного підходу до навчання української мови як іноземної в новому підручнику для польських студентів-україністівen_US
dc.title.alternativeПрименение функционально-коммуникативного подхода к обучению украинскому языку как иностранному в новом учебнике для польских студентов-украинистовen_US
dc.title.alternativeThe application of a functional-communicative approach to teaching the Ukrainian language as a foreign language in a new textbook for Polish student Ukrainiansen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОЧеремська_статття-рецензія.PDF401,71 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.