DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет фінансовий >
Кафедра управління фінансовими послугами >
Статті (УФП) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18117

Назва: Компетентностный подход к подготовке специалистов с высшим образованием
Інші назви: Компетентнісний підхід до підготовки фахівців з вищою освітою
Competence approach to training specialists with higher education
Автори: Pyvovarov V.
Внукова Н. М.
Внукова Н. Н.
Vnukova N. M.
Пивоваров В.
Ключові слова: компетентность
национальная рамка квалификаций
тренинг
компетентність
національна рамка кваліфікацій
тренінг
competence
the national frame of qualifications
training
higher education
Дата публікації: 2017
Видавець: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Внукова Н. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців з вищою освітою / Н. Внукова, В. Пивоваров // VZDELÁVANIE A SPOLOČNOSŤ II. medzinárodný nekonferenčný zborník. – 2017. – Р. 376-392.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены концептуальные основы реформирования системы высшего образования в соответствии с международными стандартами, которые предусматривают полный переход на компетентностный подход к обучению, рассмотрены изменения, которые происходят в развитии экономики знаний, трансфера технологий, влияет на повышение роли высшего образования пропорционально возможностям решения жизненных проблем. Представлены основные положения Национальной рамки квалификаций (НРК) в соответствии с новыми положениями законодательства Украины о высшем образовании. Приведен пример усиления коммуникационных требований к формированию компетенций по НРК. Представлены тренинговые формы введения компетентностного подхода к подготовке специалистов в системе высшего образования.
У статті подано концептуальні засади реформування системи вищої освіти відповідно до міжнародних стандартів, які передбачають повний перехід на компетентністний підхід до навчання, розглянуто зміни, які відбуваються у розвитку економіки знань, трансферу технологій, що впливає на підвищенні ролі вищої освіти пропорційно можливостям вирішення життєвих проблем. Подано основні положення Національної рамки кваліфікацій (НРК) відповідно до нових положень законодавства України про вищу освіту. Наведено приклад посилення комунікаційних вимог до формування компетентностей за НРК. Представлено тренінгові форми запровадження компетентністного підходу до підготовки фахівців у системі вищої освіти.
The article presents a conceptual framework of reforming higher education system in line with international standards, which provide a full transition to competence approach of learning, the changes that occur in the development of the knowledge economy were reviewed, technology transfer and impact on enhancing the role of higher education in proportion to the capacity to solve life's problems. The main provisions of the National frame of qualifications (NFQ) under the new provisions of the law of Ukraine on higher education were filed. An example of strengthening the communication requirements for the formation of competences in NFQ was induced. The training forms of introduction of competence approach to coaching specialists in higher education system were submitted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18117
Розташовується у зібраннях:Статті (УФП)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
549_Внукова Н, Пивоваров В_Компетентнісний підхід до підготовки фахівців з вищою освітою.pdf673,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок