Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18255
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилаєва Т. В. | - |
dc.contributor.author | Яценко В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T08:57:08Z | - |
dc.date.available | 2018-02-01T08:57:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пилаєва Т. В. Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд / Т. В. Пилаєва, В. В. Яценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди» − Вип.37(3), Том 2 (22): Тематич. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2017. – С.94-104. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18255 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано ранні теорії дистанційної освіти, розроблені провідними зарубіжними вченими, які покладені в основу сучасної теорії дистанційної освіти. Проведено порівняльний аналіз цих теорій, визначено їх складові, основні характеристики, позитивні та негативні риси. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | теорії дистанційної освіти | en_US |
dc.title | Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилаєва фах ст.pdf | 275,63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.