Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18274
Название: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
Авторы: Шталь Т. В.
Писаренко В. В.
Гуржій Н. Г.
Мелушова І. Ю.
Ключевые слова: стратегічне управління
збут
збутові канали
збутова логістика
міжнародний ринок
міжн міжнародна збутова діяльність
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект: монографія/ Т. В. Шталь, В. В. Писаренко, Н. Г. Гуржій, І. Ю. Мелушова– Х. : Видавництво«Лідер», 2017. – 230 с.
Краткий осмотр (реферат): Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного забезпечення стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на зовнішніх ринках. Визначено функціональну роль маркетингу й логістики при формуванні міжнародної стратегії збутової діяльності підприємств. Запропоновано концептуальну модель реалізації стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств. Представлено методичний підхід щодо оцінки ефективності здійснення стратегічного управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств. Висвітлено особливості формування міжнародних збутових каналів, критерії відбору їх учасників, а також обґрунтовано виникнення синергетичного ефекту при поглибленні взаємодії суб’єктів міжнародних збутових каналів. Призначено для фахівців та науковців, що працюють над питаннями стратегічного управління міжнародної діяльності підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18274
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Монография_ Шталь_Гуржий 05.12 (2).pdf3,86 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.