Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2018-08-14T09:07:48Z-
dc.date.available2018-08-14T09:07:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу / О. В. Птащенко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід: ХІ міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 18-19 квітня 2018 р. - Тернопіль: ТНЕУ, 2018. – C. 116-117.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382-
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високих технологій. Міжнародний високотехнологічний маркетинг являє собою підхід до прийняття виробничих рішень з позиції найбільш повного задоволення вимог як місцевих, так і іноземних споживачів.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectвисокотехнологічний маркетингuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectмаркетинг високих технологійuk
dc.subjectвисокотехнологічне підприємництвоuk
dc.titleЗастосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко конф Тернополь.pdf179,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.