Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19536
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.contributor.authorУс М. И.-
dc.contributor.authorUs M.-
dc.date.accessioned2018-09-11T08:08:06Z-
dc.date.available2018-09-11T08:08:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУс М. І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства [Електроний ресурс] / М. І. Ус // Економіка і суспільство. – 2018. – № 15. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19536-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано роль інтернет-технологій у комерційній та маркетинговій діяльності сучасного підприємства. Визначено складові інтернет-технологій. Відокремлено напрямки розвитку інтернет-маркетингу. Ідентифіковано специфіку здійснення інтернет торгівлі. Обгрунтовано переваги використання інтернет-маркетингу як інструменту маркетингових комунікацій підприємства. В статье проанализирована роль интернет-технологий в коммерческой и маркетинговых деятельности современного предприятия. Определён состав интернет-технологий. Обособленно направления развития интернет-маркетинга. Идентифицировано специфику осуществления интернет торговли. Обоснованны преимущества использования интернет-маркетинга как инструмента маркетинговых коммуникаций предприятия. The role of Internet technologies in the commercial and marketing activities of a modern enterprise is analyzes in the article. The components of Internet technologies are determined. The areas of development of Internet marketing are separated. the specifics of the implementation of Internet commerce are identified. The advantages of using Internet marketing as an instrument of marketing communications of the enterprise are substantiated.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectкомерційна діяльність підприємстваuk
dc.subjectінтернет –технологіїuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectкоммерческая деятельность предприятияuk
dc.subjectинтернет-технологииuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectcommercial activity of the enterpriseuk
dc.subjectinternet technologiesuk
dc.titleІнтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeИнтернет-маркетинг как инструмент маркетинговых коммуникаций и состовляющая коммерческой деятельности предприятияuk
dc.title.alternativeInternet marketing as a tool for marketing communications and a component of commercial activity of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.