Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorБондаренко Л. М.-
dc.contributor.authorКучава К. О.-
dc.date.accessioned2018-10-17T11:50:02Z-
dc.date.available2018-10-17T11:50:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємств / Т. В. Шталь, Л. М. Бондаренко, К. О. Кучава // Бізнес-Інформ. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – №1. – C. 319-325.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19887-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто питання підвищення ефективності діяльності підприємств, зокрема їх міжнародної діяльності. Для вирішення цього питання при управлінні розвитком міжнародної діяльності використовуються різноманітні інструменти, одним з яких є стратегічний аналіз. Проаналізовані основні методи стратегічного аналізу, доцільність їх використання залежно від поставлених цілей та завдань. Розглянуто практичне застосування окремих методів (таких як модель І. Адізеса, модель «п’яти сил» конкурентоспроможності Портера, аналіз фінансових показників і витрат, PEST-аналіз і SWOT-аналіз) при стратегічному аналізі на прикладі підприємств машинобудівної галузі, що спеціалізуються на виготовленні турбодетандерів. Запропоновано рекомендації щодо розвитку їх ефективності.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectуправління розвитком діяльності підприємстваuk
dc.subjectметоди стратегічного аналізуuk
dc.subjectмашинобудуванняuk
dc.subjectпромисловістьuk
dc.titleСтратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.