Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекштуріна В. М.-
dc.contributor.authorЗіма О. Г.-
dc.date.accessioned2019-03-12T09:17:43Z-
dc.date.available2019-03-12T09:17:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧекштуріна В. М. Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст. / В. М. Чекштуріна , О. Г. Зіма // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: тези доповідей, 31 травня-1 червня 2017 р. Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця», 2018. – С. 190-191.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20538-
dc.description.abstractАвторками дослідженно основні тенденції розвитку бізнес-комунікацій. Уточнено визначення «ділова комунікація» як обмін професійно-орієнтованою, економічною інформацією в процесі ділової активності». Визначена головна функція ділової комунікації – консенсуальна, яка відповідає меті ділової комунікації – досягнення домовленостей. Охарактериховані актуальні форми бізнес-комунікацій початку XXI ст.: корпоративні мережі (інтранет), мережі ділового партнерства (екстранет) і глобальні мережі (Інтернет).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectділова комунікаціяru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectфункціяru_RU
dc.subjectкорпоративні мережіru_RU
dc.subjectділове партнерствоru_RU
dc.subjectглобальні мережіru_RU
dc.titleАктуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чекштуріна В. Зіма О..pdf207,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.