Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLysytsia N. M.-
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.contributor.authorЛисица Н. М.-
dc.date.accessioned2019-05-06T07:15:13Z-
dc.date.available2019-05-06T07:15:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationInternational Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level [Electronic resource] / comp. N. M. Lysytsia. – Kh.: S. Kuznets KhNU of Economics, 2019. – 8 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967-
dc.description.abstractThe purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level. Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectinternational marketingru_RU
dc.subjectcompetenciesru_RU
dc.subjectconsumersru_RU
dc.subjecttarget marketru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectcommunicative influenceru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectкомпетентностіru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectцільовий ринокru_RU
dc.subjectмаркетинговий комплексru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectкомунікативний впливru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectмеждународный маркетингru_RU
dc.subjectкомпетентностиru_RU
dc.subjectпотребителиru_RU
dc.subjectцелевой рынокru_RU
dc.subjectмаркетинговый комплексru_RU
dc.subjectкоммуникативное воздействиеru_RU
dc.subjectмаркетинговая средаru_RU
dc.subjectповедение потребителейru_RU
dc.titleInternational Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelru_RU
dc.title.alternativeМіжнародний маркетинг В2С: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.title.alternativeМеждународный маркетинг В2С: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. International_marketing_B2C_mag-minor.pdf354,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.