Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХорошевська І. О.-
dc.contributor.authorГлєбов В. О.-
dc.contributor.authorХорошевская И. А.-
dc.contributor.authorГлебов В. А.-
dc.contributor.authorKhoroshevska I. О.-
dc.contributor.authorGlebov V. О.-
dc.date.accessioned2019-10-04T07:15:13Z-
dc.date.available2019-10-04T07:15:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХорошевська І. О. Етапи методики та особливості розробки мультимедійного навчального видання з дисципліни «Теорія кольору» / І. О. Хорошевська, В. О. Глєбов // Мультимедійні та web-технології : IV міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 трав. 2019 р., м. Харків : тези доп. / редкол. : В. П. Ткаченко, І. Б. Чеботарьова, О. В. Вовк та ін. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2019. – Т. 1. – С. 124-125.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21782-
dc.description.abstractВ тезах запропоновано сім етапів методики розробки мультимедійного навчального видання з дисципліни «Теорія кольору». Для забезпечення реалізації даних етапів виділено особливості, які необхідно враховувати при розробці мультимедійного навчального видання. Реалізація запропонованих етапів надає можливість для прийняття аргументованого рішення стосовно вибору найбільш важливих структурних елементів розроблюваного мультимедійного видання, його дизайнерського рішення та доцільного середовища розробки. В тезисах предложено семь этапов методики разработки мультимедийного учебного издания по дисциплине «Теория цвета». Для обеспечения реализации данных этапов выделены особенности, которые необходимо учитывать при разработке мультимедийного учебного издания. Реализация предложенных этапов предоставляет возможность для принятия аргументированного решения по выбору наиболее важных структурных элементов разрабатываемого мультимедийного издания, его дизайнерского решения и целесообразной среды разработки. The theses proposed seven stages of the methodology for developing a multimedia educational publication on the subject «Theory of Color». To ensure the implementation of these stages, the features that must be considered when developing a multimedia educational publication are highlighted. The implementation of the proposed stages provides an opportunity for making a reasoned decision on the choice of the most important structural elements of the developed multimedia publication, its design decision and a reasonable development environment.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisher«Друкарня Мадрид»ru_RU
dc.subjectметодикаru_RU
dc.subjectетапиru_RU
dc.subjectмультимедійне навчальне виданняru_RU
dc.subjectособливостіru_RU
dc.subjectметодикаru_RU
dc.subjectэтапыru_RU
dc.subjectмультимедийное учебное изданиеru_RU
dc.subjectособенностиru_RU
dc.subjectmethodsru_RU
dc.subjectstagesru_RU
dc.subjectmultimedia educational editionru_RU
dc.subjectfeaturesru_RU
dc.titleЕтапи методики та особливості розробки мультимедійного навчального видання з дисципліни «Теорія кольору»ru_RU
dc.title.alternativeЭтапы методики и особенности разработки мультимедийного учебного издания по дисциплине «Теория цвета»ru_RU
dc.title.alternativeThe stages of the methodology and features of the development of multimedia educational publication on the discipline «Theory of Color»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (КСіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.