Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21888
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.date.accessioned2019-10-22T11:44:27Z-
dc.date.available2019-10-22T11:44:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПоклонська Л. С. Ділова репутація та імідж організації та бренду / Л. С. Поклонська // Вісник КНУТД, Серія: Економічні науки – 2019. – № 2(133).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21888-
dc.description.abstractРепутація розглядається як одна з важливих складів нематеріальних активів компанії. У сучасних умовах саме управління іміджем і репутацією дозволяє організувати обробку обчислювальних систем і полегшує розв'язування управлінських рішень у сфері комунікативної політики. Стійкість розвитку підприємства нерозривно пов'язане з його діловою репутацією: тільки при ефективному управлінні діловою репутацією підприємства можливо домогтися конкурентних переваг на ринку, що в свою чергу є необхідною умовою для сталого розвитку. Метою дослідження у роботі є узагальнення та розвиток науково-теоретичних положень щодо формування ділової репутації та іміджу організації. Саме тому розглянуто розуміння поняття «імідж» та «репутація» та виділено декілька підходів до їх розуміння. Розглянуті етапи формування ділової репутації компанії. Розглянуто основні вигоди та переваги, що надає сприятлива ділова репутація організації. Проаналізовано випадки, в яких позитивна репутація може допомогти підприємству та ситуації в яких, навпаки, негативна репутація може нашкодити підприємству. Також, розглянуто етапи процесу формування іміджу і ділової репутації компанії і відповідні реакції на їх успішне завершення об'єктами комунікації з цільовими аудиторіями. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою статті є положення економічної теорії, теорії менеджменту, маркетингу, маркетингових комунікацій. Для досягнення поставленої мети у статті було використано загально-наукові методи дослідження, такі, як абстактно-логічний метод, системний підхід, методи аналізу та синтезу – для уточнення понять «репутація» та «імідж». Результати дослідження: на основі угазальнення розуміння вітчизняних, зарубіжних теоретиків та практиків, що займаються вивченням важливості репутації для організації уточнено понять «репутація» та «імідж».ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectділова репутаціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectуправління діловою репутацієюru_RU
dc.subjectпозитивна ділова репутаціяru_RU
dc.subjectнегативна ділова репутаціяru_RU
dc.titleДілова репутація та імідж організації та брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_поклонська.pdf198,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.