Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1001-1010 из 1100.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологійДзеніс О. О.; Купріна В. В.
2022Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформаціїДзеніс О. О.; Стакас А. В.
2022Моніторинг впровадження глобальних цілей сталого розвитку в УкраїніКозуб В. О.; Козуб С. О.
2022Формування стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Романадзе І. Д.
2022Цифрові технології управління ризиками у міжнародній діяльності підприємстваДзеніс О. О.; Маюра Д. Б.
2022Strategic management of territorial development: theoretical fundamentalsDjakons D.; Dzenis O.; Gavkalova N.; Verdenhofa O.; Riaschenko V.
2022Міжнародна економіка. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівняБестужева С. В.
2023Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентівАстахова І. Е.
2023Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформаціїАстахова І. Е.; Горобинська М. В.
2023Інноваційні напрями розробки стратегії розвитку підприємств на міжнародній ареніАстахова І. Е.; Добринь С. В.