Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 591-600 из 1100.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Класифікація стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємстваЮлегіна І. В.; Юлегина И. В.; Yulegina I. V.
2020Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»Шталь Т. В.; Шульга Д. А.; Торпуп Д. А.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.
2016Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологіяШталь Т. В.; Тищенко О. О.; Пилипчатіна О. І.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми і перспективи розвиткуШталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Тищенко О. О.
2014Формування комплексу просування продукції підприємстваДем’янова Д. Ю.; Демьянова Д. Ю.; Demianova D. Y.
2015Управління розвитком експортного потенціалу підприємства машинобудівної галузі в умовах асоціації України з ЄСЧубук А. О.; Чубук А. А.; Çubuk A. A.
2014Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваДеревянко М. К.; Derevianko M. K.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.