Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 681-690 из 1100.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Особливості проектного менеджменту в ІТ-компаніяхПіддубна Л. І.; Дудник М. М.
2020Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваДзеніс О. О.; Моалєм О. Е.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.
2018Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2015Роль адаптационных возможностей финансово-инвестиционного потенциала в обеспечении устойчивого развития субъектов экономикиАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.