Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Назва: Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні
Автори: Кравченко Г. Ю.
Мовмига Н. Є.
Теми: проект
метод проектів
проектування
проектна діяльність
етапи моделювання і проектування
технологія управління проектами
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти: монографія / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига // Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the the beginning of the third millennion: Collective momograph Volume 2. Riga Izdevnieciba “Baltija Publishing”. 2018 – P. 192 -209.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення впровадження методу проектів у практику освітньої діяльності кафедр закладів вищої освіти. Дослідженням доведено, що проектування є ефективною технологією навчання, яка спрямовує студентів на усвідомлену діяльність і передбачає їх професійний розвиток. Проаналізовано процес педагогічного проектування в закладах вищої освіти, розкрито вимоги до викладача як суб’єкта управління проектною діяльністю. Для побудови реальної моделі проектно-технологічної діяльності в умовах закладу вищої освіти подано загальну характеристику власного досвіду роботи над проектами та відповідні рекомендації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.