Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Назва: | Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні |
Автори: | Кравченко Г. Ю. Мовмига Н. Є. |
Теми: | проект метод проектів проектування проектна діяльність етапи моделювання і проектування технологія управління проектами |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Кравченко Г. Ю. Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти: монографія / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига // Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the the beginning of the third millennion: Collective momograph Volume 2. Riga Izdevnieciba “Baltija Publishing”. 2018 – P. 192 -209. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення впровадження методу проектів у практику освітньої діяльності кафедр закладів вищої освіти. Дослідженням доведено, що проектування є ефективною технологією навчання, яка спрямовує студентів на усвідомлену діяльність і передбачає їх професійний розвиток. Проаналізовано процес педагогічного проектування в закладах вищої освіти, розкрито вимоги до викладача як суб’єкта управління проектною діяльністю. Для побудови реальної моделі проектно-технологічної діяльності в умовах закладу вищої освіти подано загальну характеристику власного досвіду роботи над проектами та відповідні рекомендації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ НА ШЛЯХУ ДО ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ.pdf | 464,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.