Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22435
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лугова В. М. | - |
dc.contributor.author | Чумак Г. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T13:23:33Z | - |
dc.date.available | 2020-01-30T13:23:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лугова В. М. Формування професійного іміджу викладача в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, Г. М.Чумак // Адаптивне управління: теорія і практика : електронне наукове фахове видання. Сер. Педагогіка. – 2019. – Т. 6, № 11. – Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/issue/view/14. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22435 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до визначення сутності професійного іміджу викладача та чинників його формування у закладах вищої освіти. Розкрито сутність поняття професійний імідж викладача. Наведено характерні риси професійного іміджу викладача. Визначено, що професійний імідж викладача – це певний образ особистості викладача, який формується ним свідомо чи неусвідомлювано в процесі міжособистісної взаємодії із колегами, студентами, керівництвом, суспільством. Розглянуто передумови формування професійного іміджу викладача. Він формується в результаті взаємодії особистості викладача (сукупності його мотивів, інтересів, спрямованості, соціально-психологічних рис, Я-концепції, наявних знань, умінь та навичок), вимог професії (необхідних для виконання соціальної ролі викладача знань, умінь та навичок, соціально-психологічних якостей та особливостей поведінки викладача) та цільової аудиторії. Розкрито роль самопрезентації у формуванні професійного іміджу. Досліджено підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення складових іміджу викладача. Обґрунтовано складники професійного іміджу викладача, якими є зовнішній (габітарний), репутаційний, компетентнісний, комунікаційний, особистісний. Доведено необхідність декларування вимог до професійного іміджу викладача у нормативних документах закладів вищої освіти. Проаналізовано наявність нормативного забезпечення формування іміджу викладача у закладах вищої освіти в України. Виявлено відсутність у більшості закладів вищої освіти документації, яка регулює етичну поведінку викладача та його імідж. Розглянуто етичні кодекси викладача та їх аналоги стосовно наявності вимог щодо складових іміджу науково-педагогічних працівників. Виявлено ряд недоліків, а саме: в основному в кодексах відображено вимоги до професійної майстерності викладача та етичної академічної поведінки, а зовнішньому вигляду викладачів у більшості документів присвячено недостатньо уваги. Це вимагає продовження роботи у даному напрямку, яка полягає у розробці удосконаленого проекту Кодексу професійної етики та організаційної культури працівників. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | імідж | ru_RU |
dc.subject | педагогічний імідж | ru_RU |
dc.subject | професійний імідж викладача | ru_RU |
dc.subject | педагогічна мастерність | ru_RU |
dc.subject | етичний кодекс | ru_RU |
dc.title | Формування професійного іміджу викладача в закладах вищої освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (СЕ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
лугова-чумак (1).pdf | 533,9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.