Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorШеноголець А. В.-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:52:59Z-
dc.date.available2020-02-06T09:52:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства / І. Е. Астахова, А. В. Шеноголець // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 293–296.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22593-
dc.description.abstractДосліджено сутність, мету, особливості та значення управління маркетинговими комуніка- ціями. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації сприяють просуванню товару та послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectорганізаціяru_RU
dc.subjectфірмаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectпозитивний імідж фірмиru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.titleВплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ_2019_Конкурентоспроможність Шеноголець.pdf16,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.