Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22834
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2020-05-11T09:09:59Z-
dc.date.available2020-05-11T09:09:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПасько М. І. Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько // Бізнес Інформ., 2020. - №1. - C. 373–382. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-1-373-382ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22834-
dc.description.abstractДосліджено маркетинг як унікальне явище сучасного підприємства. Узагальнено та систематизовано погляди щодо поняття «маркетингова діяльність», виокремлено сутність та визначальні елементи, запропоновано авторське визначення. Аналітичний підхід філософського бачення та розуміння управління маркетингом як явища базується на такому: предметне пізнання окремого явища – процес управління маркетинговою діяльністю підприємства (УМДП) як підсистеми суб’єкта господарювання; пізнання явища як елемента системи, де проявляється система взаємозв’язків і взаємовідносин у процесі УМДП; конкретне пізнання процесу УМДП через реальні форми, взаємодії та взаємовпливи із зовнішнім мінливим оточенням. Цілісний підхід економічного та філософського бачення УМДП дозволив обґрунтувати особливості маркетингової філософії УМДП як управлінської концепції, що передбачає ринково-стратегічну орієнтацію виробничо-збутової діяльності та систему управління, скоординовану на постійне дослідження ринків збуту та потреб споживачів з метою отримання максимального прибутку. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в систематизації й узагальненні економічного та філософського уявлення про управління маркетингом як базової функції управління підприємством у ринковому середовищі. Уточнено та доповнено елементи сутності, змістовності та наповнюваності маркетингової діяльності як явища в діяльності підприємства. Об’єднаний підхід дозволив обґрунтувати ключові аспекти процесу УМДП у ринковому середовищі та концентрації уваги на пріоритетних завданнях у маркетинговій діяльності сучасного підприємства, що є фундаментом взаємозалежності та взаємообумовленості потенційних можливостей сфери виробництва та реалізації товарів (послуг) для обґрунтування характеру, напрямків і масштабів успішної діяльності суб’єкта господарювання в конкурентному середовищі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectелементи маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectфілософія управлінняru_RU
dc.subjectпредметне пізнанняru_RU
dc.subjectбазова функціяru_RU
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюru_RU
dc.titleЕкономіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пас_ко_М.I._Стаття.pdf794,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.