Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22852
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛугова В. М.-
dc.contributor.authorЧумак Г. М.-
dc.date.accessioned2020-05-12T21:38:10Z-
dc.date.available2020-05-12T21:38:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛугова В. М. Напрями удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти [Текст] / В. М. Лугова, Г. М. Чумак // Молодий вчений. – 2020. – №3. – С. 399–404.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22852-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню сучасних підходів до визначення сутності професійного іміджу викладача та напрямів його удосконалення у закладах вищої освіти. Розкрито сутність поняття професійний імідж викладача. Досліджено підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення складових іміджу викладача. Обґрунтовано складники професійного іміджу викладача, якими є зовнішній (габітарний), репутаційний, компетентнісний, комунікаційний, особистісний. Визначено вимоги студентів до складових іміджу педагогічних працівників за допомогою анкетування. Визначено критичні точки удосконалення іміджу, якими є професійна майстерність викладача, етична академічна поведінка та комунікативні навички. Це вимагає продовження роботи у даному напрямку, яка полягає у розробці удосконаленого проекту Кодексу професійної етики та організаційної культури працівників.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectпедагогічний іміджru_RU
dc.subjectпрофесійний імідж викладачаru_RU
dc.subjectпедагогічна майстерністьru_RU
dc.subjectетичний кодексru_RU
dc.titleНапрями удосконалення іміджу викладача закладу вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чумак Г., Лугова В._стаття_3'2020.pdf370 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.