Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23280
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолякова Г. А.-
dc.contributor.authorЛола Ю. Ю.-
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.date.accessioned2020-06-30T09:03:06Z-
dc.date.available2020-06-30T09:03:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПолякова Г. А. Упровадження, моніторинг та оцінка академічної доброчесності в закладах вищої освіти / Г. А. Полякова, Ю. Ю. Лола, О. О. Почуєва // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2019. – Т. 2. – С. 149-156 .ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23280-
dc.description.abstractВизначено значимість питань академічної доброчесності як базової цінності університетської культури, виокремлено увагу до Кодексу доброчесності як інструменту її впровадження в закладах вищої освіти. Розроблено алгоритм створення та прийняття Кодексу. Представлено основні заходи з підтримки філософії доброчесності. Висвітлено розподіл відповідальності за доброчесну академічну поведінку в закладі вищої освіти. Запропоновано використання рамкової програми із забезпечення якості академічної доброчесності, яка містить перелік необхідних процесів, апарат вимірювання (на основі зіставлення планових (еталонних) і фактичних показників реалізації), перелік нормативних документів, що регулюють процеси та процедури забезпечення академічної доброчесності, розподілі функцій серед суб’єктів освітнього процесу та представлення свідчень про результати діяльності. Представлено перелік процедур дотримання академічної доброчесності, зокрема: заходи недопущення академічної недоброчесності, моніторинг рівня академічної доброчесності науково-педагогічних працівників ЗВО та здобувачів вищої освіти у ЗВО. Надано перелік показників їх прояву. Зазначено, що моніторинг дотримання академічної доброчесності може проводитися за результатами відстеження кількісних показників на основі зіставлення планових та фактичних даних та/або на основі якісних показників. Розкрито оцінку рівня дотримання академічної доброчесності в закладі вищої освіти на основі експертного оцінювання. Надано приклад експертного листа оцінювання рівня академічної доброчесності на основі визначених критеріїв та відповідних індикаторів. Запропоновано розглядати чотири рівні академічної доброчесності в закладах вищої освіти: початковий, базовий, достатній, розвинутий. Бажаний рівень академічної доброчесності досягається, коли виконані всі вимоги до розвинутого рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectакадемічна доброчесністьru_RU
dc.subjectосвітній процесru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectкодекс академічної доброчесностіru_RU
dc.titleУпровадження, моніторинг та оцінка академічної доброчесності в закладах вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Полякова Г. А. Лола Ю. Ю., Почуєва О. О..pdf217,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.