Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450
Название: Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності
Авторы: Сорокіна Г. В.
Ключевые слова: медіа
комунікація
комунікативне повідомлення
соціальна реальність
медіасфера
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Сорокіна Г. В. Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності [Електроний ресурс]. / Г. В. Сорокіна // Science, Research, Development : monografia pokonferencyjna, 29.04.2020 - 30.04.2020. – Baku, 2020. - №28, V. 6. - S. 26-30. - Режим доступу : http://конференция.com.ua/files/100_v_06_s.pdf .
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено механізми, завдяки яким сучасні медіа використовують комунікативні повідомлення для конструювання соціальної реальності. Доведено, що засоби масової інформації не просто відображають соціальну реальність, але й конструюють її. До механізмів створення соцільаної реальності можна віднести мовні засоби, створення «псевдо-навколишнього середовища», принципи відбору інформації, монтажу образів тощо. Стверджується, що комунікативні повідомлення за допомогою мови (як вербальної так і невербальної) створюють свою особливу штучну соціальну реальність, що має ілюзію природної.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezis_sorokina.pdf208,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.