Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Просяник О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T06:52:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-01T06:52:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Просяник О. П. Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному вимірі / О. П. Просяник // STUDIA LINGUISTICA. – Київ : Київський ун-т ім. Тараса Шевченка, 2019. – Вип. 15. – С. 143–155. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23510 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу розрізнення понять наукової теорії та наукової концепції як функціональних компонентів наукового дискурсу. Принципова відмінність між теорією й концепцією вбачається в їх функціональній та прагматичній спрямованості. Теорія розуміється як логічно систематизована наукова інформація предметного характеру, а концепція – як методологічно організована наукова інформація світоглядно-суб’єктного плану. Концепція трактується як ієрархічно вищий та більш значущий дискурсивний рівень організації наукового знання, оскільки внутрішня цілісність та зовнішня компатибільність наукових теорій цілком залежить від їх дискурсивної узгодженості у межах єдиної концепції. У свою чергу, ядром кожної наукової концепції автор вважає методологію та методологічні засади, котрі роблять її цілісною. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.publisher | Київський ун-т ім. Тараса Шевченка | ru_RU |
dc.subject | лінгвістичний | ru_RU |
dc.subject | концепція | ru_RU |
dc.subject | теорія | ru_RU |
dc.subject | дискурсивний | ru_RU |
dc.subject | методологія | ru_RU |
dc.title | Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному вимірі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті (УСК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Просяник_О.П._.pdf | 379,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.