Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23619
Название: Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitiveness
Авторы: Tymoshenko K. V.
Ключевые слова: brand
branding strategy
image
tourism branding
tourism market
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Tymoshenko K. V. Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitiveness / K. V. Tymoshenko // Вчені записки таврійського національного університету імені в. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2020. – №2., Т.31 (70). С. 47–53.
Краткий осмотр (реферат): The article discusses the formation of factors affecting the development of tourism in Ukraine, the main components of the national tourism brand, development of market, its infrastructure, the problems of attracting new consumers of tourist and recreational services. The article defines the essence of the concepts “brand”, “tourism brand”; the concepts of “city brand” and “country brand” are defined. The influence of the brand and prerequisites for the development of branding on the management of the image of the country are determined. Methods are proposed, with the help of which the country’s brand can be formed and the domestic tourism market developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23619
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тимошенко_1статья.pdf469,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.