Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23705
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилаєва Т. В.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:01:08Z-
dc.date.available2020-09-09T09:01:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПилаєва Т. В. До питання про систему вищої освіти Австралії / Т. В. Пилаєва // Іноваційна педагогіка. – ВД “Гельветика”, 2020. – Вип. 22, Т. 3. – С. 13–19.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23705-
dc.description.abstractУ статті розглядаються деякі аспекти розвитку вищої освіти Австралії. Метою статті є з’ясування особливостей виникнення, розвитку та системи вищої освіти Австралії. Встановлено, що вища освіта країни бере початок у 1850 р., коли було відкрито перший університет у м. Сідней. До початку Першої світової війни кожен штат країни мав свій університет. Акцентовано увагу на тому, що з початку свого існування австралійські університети мали світську орієнтацію та незалежність від релігійних установ. Зазначено, що бурхливий розвиток вищої освіти почався із середини XX ст. Розглянуто послідовність виникнення нових типів навчальних закладів. Акцентовано увагу на процесі реформування освіти наприкінці 80х рр. та керівній ролі уряду країни в цьому процесі. Висвітлено організаційно-педагогічну структуру університетів. Виявлено, що якість навчання в цілому визначається за допомогою акредитації закладів освіти й навчальних програм. Установлено, що якість вищої освіти Австралії здійснює організація під назвою TEQSA. Розглянуто сім необхідних пунктів щодо оцінювання якості надання освіти. Зазначено, що вища освіта в Австралії є багатоступеневою, та розглянуто основні академічні кваліфікації у країні. Розглянуто систему прийому до закладів вищої освіти та вимоги університетів до майбутніх студентів. Крім того, акцентовано увагу на дотриманні правила регіонального прийому до закладів вищої освіти. Розглянуто деякі аспекти інтернаціоналізації вищої освіти та співробітництво Австралії та Азіатсько-Тихоокеанського регіону у сфері освіти. Надано статистику щодо кількості студентів, їх працевлаштування, доходів країни від надання освітніх послуг іноземним громадянам тощо. Зроблено висновок про те, що вищій освіті Австралії, яка базувалась на принципах британської системи, притаманні висока якість викладання, інтернаціоналізація, гуманізація освіти, самостійність студентів та значний акцент на наукові дослідження.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherВД “Гельветика”ru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectАвстраліяru_RU
dc.subjectісторія та розвиток вищої освітиru_RU
dc.subjectреформуванняru_RU
dc.subjectакредитаціяru_RU
dc.subjectінтернаціоналізаціяru_RU
dc.titleДо питання про систему вищої освіти Австраліїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья Пилаєва Т.В. Одесса.pdf421,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.