Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24122
Название: Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Авторы: Пасько М. І.
Ключевые слова: маркетинг
менеджмент
служба маркетингу
купівельна поведінка споживачів
життєвий цикл родини
товар
конкурентоспроможність
асортимент
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Пасько; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (848 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано умови практичних завдань і методичні рекомендації до їхнього виконання, що будуть сприяти закріпленню набутих теоретичних знань та формуванню вмінь і навичок для самостійного ухвалення рішень й обґрунтування висновків щодо організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня всіх форми навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24122
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2020-Пасько М І.pdf632,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.