Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 58.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»Чекштуріна В. М.; Швець Д. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2022Реакція на запровадження в Україні військового обліку для жінок у медіа та мемахСтаркова Г. В.
2022«Мемна персона» та боротьба з її впливом: історія Дональда ТрампаСтаркова Г. В.
2022Social Communications in Dusiness EnvironmentYaresko K.; Chekshturina V.; Prosianyk O.; Zyma O.; Ivanova I.; Byelikova Y.; Sorokina H.; Afanasieva O.; Starkova H.; Яресько К.; Чекштуріна В.; Просяник О.; Зима О.; Іванова І.; Бєлікова Ю.; Сорокіна Г.; Афанасьєва О.; Старкова Г.
2022The Internet As an Educational and Communicative Environment for Student YouthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova I.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2022Суспільна важливість дослідження маніпулятивних технік медіаШвець Д.