Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 151-160 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.
2017Ділова активність: управлінські та комунікаційні аспектиПтащенко О. В.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2020Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-TokШевчук Ю. С.
2019Інтеграція ЗВО у бізнес-середовище засобами інтернет-комунікаційЛисиченко Є. М.
2021Гендерний аспект становлення соціальної реклами в УкраїніКлопова А. Г.
2021Соціальні мережі як засіб зовнішньої комунікації ЗВОБаркалова Д. С.