Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 231-240 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2019“NEW POETRY” periodical and electronic edition of New York group authors as a source for forming and disseminating modern aesthetics of Ukrainian poetic spaceIvanova I. B.; Lysytska O.
2020До проблеми розмежування наукової теорії, методології та філософії науки у світлі діяльнісного підходуПросяник О. П.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Культура та комунікація : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.