Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 321-330 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Cognitive value of scientific conceptProsianyk O. P.; Tarasenko S. Ye.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2022Значення журналістської майстерності в роботі редактора стрічки новин українського інтернет-виданняСтаркова Г. В.
2022Меми як спосіб копінгу і візуалізаціїСтаркова Г. В.; Єгорова О. І.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Реклама і зв'язки з громадськістю" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Медіа-комунікації" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.
2022Conceptualization of the Terms Parole and Discours in the Autograph Texts of Ferdinand de SaussureProsianyk O.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.
2021Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістикиІванова І. Б.; Яресько К. В.