Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 331-340 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної АмерикиІванова І. Б.; Баркалова Д. С.
2022Меми та мова ворожнечі: деякі аспекти цитування мас-медіа дописів офіційних осіб у соцмережахСтаркова Г. В.
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Information war and mission in profession of a journalist: the evolution of the world view of media studentsІvanova I.; Prosianyk O.; Starkova H.; Yaresko K.; Zyma O.
2023Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian languageKostusiak N.; Shulska N.; Lisova Y.; Yaresko K.; Ivanova I.; Pochuieva O.; Afanasieva O.
2022Strategic positioning of the company on the international marketVovk V. А.; Afanasieva O. М.
2022Фірмовий стиль та корпоративна культура в PRАфанасьєва О. М.