Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 91-100 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2016Узагальнення інформації щодо способів маніпулювання та захисту від маніпуляціїЗима О. Г.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2019Розробка комплексних інтернет-технологій для просування ЗВОБілоножко А. О.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.