Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.006 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2020Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльністьПаненко А. О.