Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24791
Название: The impact of social distancing measures on higher education stakeholders
Авторы: Pypenko I. S.
Maslov Yu. V.
Melnyk Yu. B.
Ключевые слова: higher education
stakeholders
social distancing
emergency remote teaching/learning
physical and mental health
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Pypenko I. S. The impact of social distancing measures on higher education stakeholders / I. S. Pypenko, Yu. V. Maslov, Yu. B. Melnyk. // International Journal of Science Annals. – 2020. – Vol. 3. – No. 2. – P. 9–14. doi:10.26697/ijsa.2020.2.2 (20.12.2020).
Краткий осмотр (реферат): The global CoVID-19 pandemic has affected education systems dramatically. Remote teaching/learning practices have become everyday reality across the globe. The aim of the study: to assess the level of readiness of higher education stakeholders for distance learning/remote teaching, and to evaluate the role of social distancing measures. 594 stakeholders (216 teachers and 378 students) provided anonymous responses to a questionnaire. The survey results prove that social distancing measures impact on higher education is significant. The respondents assess highly their individual levels of preparedness and of satisfaction, students displaying higher levels of both. However, the view on social distancing measures impact on physical and mental health is more negative, the trend being more visible in student responses.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24791
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pypenko_IS_IJSA_2020-3-2_9-14.pdf885,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.